Sovětům vděk aneb Rampa McKvak u Germanwings

rampa macquack_crashSpolkovoprezidiální poděs děkuje sovětským osvoboditelům za válečné hrůzy, za znásilňování německých žen, okrádání bezbranných civilistů, bezohledné zacházení s německými válečnými zajatci a za dlouholetou okupaci půlky Evropy. Přičemž však Rusové nebyli o nic horší než Američané, jen posledně jmenovaní měli schopnější PR-oddělení. Samozřejmě že spolkový prezident lituje každé jednotlivé oběti světové války, není-li to Němec. Jaký je jeho postoj vůči Japoncům prozatím sice neprozradil, počítám však s tím, že dle vidění světa jistého Joachima Gaucka Němci vyhecovali rovněž i Japonce a stali se tak z nich nebohé oběti.

Kopilot smrtonosného letu Germanwings prý na cestě tam několikrát potrénoval, rozuměj naťukal do autopilota letovou výšku 30 metrů, vypráví nám pravdomédia. Kapitán tak logicky musel během letu několikrát opustit kokpit. Jistě, věříme všemu. Takže: Autopilot zobrazuje veškeré zadané údaje a hlásí všechny informace černé skříňce, a to i tehdy, když takový údaj nebyl aktivován. Jinak by přeci letadlo zareagovalo, zahájilo by sestup a kapitán by to postřehl. Kromě toho mívají kapitáni principiálně problémy se svrběním zadku, takže neustále opouštějí svá místa. A ano, kopilot měl nad to všechno ještě i podezřelé záznamy ve svých pilotních papírech. A právě přesně proto přijme firma, jež má jinak problémy ubránit se přívalu zájemců o práci, chlapa s handicapem. Eee, jo, a v příštím vydání novin bude přiložen velký francouzský klíč, který budou blahosklonní čtenáři používat k oblékání kalhot.